Rabu, 04 November 2015

Dadah Baru - Tahap Kolesterol Terlalu Rendah Bolehkah Membunuh Anda

Dadah Baru - Tahap Kolesterol Terlalu Rendah Bolehkah Membunuh Anda

Tahap kolesterol kita di dalam tubuh yang datang terutamanya daripada dua sumber; sebahagian besar datang dari pengeluaran semula jadi badan sendiri kolesterol. Hati kami menghasilkan peratusan dan bahagian yang lain datang dari diet kita berada di.

Kolesterol hanya terdapat dalam makanan haiwan berasaskan kita makan dan tidak dalam makanan tumbuhan. Kebanyakan masa tahap kolesterol kita, baik atau buruk, bergantung kepada jenis diet kita.

Kedua-dua jenis kolesterol dalam badan kita adalah LDL ("buruk" jenis) kolesterol, dan HDL (jenis "baik") kolesterol. Ini menjadi masalah bila LDL anda adalah terlalu tinggi. Ini bukan untuk mengatakan bahawa semakin rendah HDL (kolesterol baik) yang lebih sihat anda akan. Badan memerlukan kolesterol untuk terus hidup, namun kira-kira yang betul adalah penting. Apa yang kita perlukan adalah lebih kolesterol HDL yang baik, yang adalah penting untuk kesihatan jantung dan arteri kami.

Menurunkan kadar kolesterol seolah-olah satu perjuangan yang berterusan bagi ramai yang menderita dengan jenis penyakit. Kebanyakan orang percaya yang lebih rendah tahap kolesterol yang lebih baik manfaat kesihatan. Walau bagaimanapun, ini tidak betul.

Bagaimana jika tahap anda terlalu rendah?

Menurut kajian dan maklumat baru yang berterusan ia telah mendapati bahawa tahap kolesterol terlalu rendah menjadi lebih berbahaya daripada tahap yang tinggi. Kolesterol dalam badan kita adalah penting untuk pengeluaran membran sel, vitamin dan asid untuk mencerna lemak.

A dadah kolesterol baru telah datang ke pasaran yang dikenali sebagai "PCSK9" yang, menurut laporan dan maklumat di tangan, boleh menurunkan paras kolesterol LDL pada satu ketika kepada berbahaya tidak pernah di dengari. Pakar mengatakan bahawa ubat ini boleh jatuh tahap begitu rendah sehingga ia boleh membunuh seseorang dan juga meningkatkan risiko pelbagai penyakit.

Seperti ubat seperti banyak hanya masa akan menentukan risiko yang terlibat dan merosakkan ia akan lakukan.

Menurunkan kadar kolesterol telah menjadi kepentingan bersama untuk sesiapa sahaja yang terlibat; hampir semua orang tahu seseorang yang bergelut dengan isu ini. Menurut laporan jurnal kesihatan tahap rendah LDL juga mempunyai tahap yang rendah penyakit kardiovaskular. Ini adalah lengkap sebaliknya dari pengalaman yang lepas di mana ia telah menganggap hanya kolesterol tinggi adalah penyebab utama penyakit kardiovaskular.

Bagaimana untuk menurunkan kolesterol cara alternatif!

Terdapat banyak jimat pilihan untuk menurunkan kolesterol anda. Membuat perubahan yang mudah gaya hidup; makan makanan yang sihat; bersenam lebih dengan berjalan secara teratur, yang juga bermakna mengurangkan lemak tepu yang berbahaya. Menggantikan lemak tepu dengan lemak sihat seperti ikan, minyak sayuran, sayur-sayuran, bawang putih, buah-buahan segar, kayu manis, gandum, omega 3, & 6, ini adalah asid lemak perlu.

Dalam membuat perubahan yang anda boleh mengurangkan kolesterol tidak baik oleh kami sebanyak 20%. Mengelakkan faktor-faktor risiko dengan mengikuti tingkah laku gaya hidup yang lebih baik daripada makan berlebihan, terlalu banyak alkohol, merokok, diet yang kaya dengan terlalu matang makanan yang diproses, kentang goreng dan makanan yang paling sebahagian adalah permulaan yang positif untuk menurunkan paras kolesterol anda.

Kajian secara konsisten menunjukkan bahawa pengambilan kacang mempunyai kolesterol - mengurangkan kesan, walaupun dalam konteks pemakanan yang sihat. Pastikan ia tidak dimuatkan dengan garam! Ujian juga menunjukkan bahawa pengambilan kacang mengurangkan penyakit jantung dan membantu mencegah diabetes. Jawapan kepada soalan ini dalam fikiran anda tentang kacang dan berat badan ada: Dari penggunaan kacang biasa ia tidak mungkin menjadi obes atau untuk mendapatkan berat badan; ia juga boleh membantu dalam mengurangkan berat badan!

Kita mesti mengakui bahawa penyakit yang paling datang dari makanan yang kita makan dan makanan yang kita berada di.

Lemak Tran telah menjadi salah satu penyebab yang paling besar dan isu-isu untuk kolesterol. Walaupun kebanyakan orang telah mendengar lemak Trans dan tahu bahawa mereka adalah tidak sihat tetapi tidak tahu bagaimana untuk mengelakkan mereka, yang merupakan sebahagian daripada mencari maklumat dan menambah pengetahuan.

Anda tidak akan tahu anda akan dapat semuanya!

Kolesterol dan mari kita termasuk diabetes di ini juga, kedua-duanya memberikan amaran sedikit atau tanda-tanda jika ada; kemungkinan besar anda tidak tahu anda akan dapat semuanya. Pada masa yang anda rasa ada sesuatu yang tidak kena kerosakan yang mungkin telah dilakukan. Sebanyak tujuh daripada sepuluh orang boleh mempunyai jumlah paras kolesterol tinggi tanpa mengetahui ia.

Kolesterol tinggi adalah faktor risiko utama untuk penyakit jantung dan strok. Jika ragu-ragu ada cek up! Dengan menangani masalah kesihatan utama dan memberi badan alam sekitar yang betul badan boleh sembuh dengan sendirinya. Langkah yang paling penting untuk kehidupan yang sihat adalah perubahan kepada diet yang sihat. Dapatkan maklumat lanjut daripada salinan PERCUMA laporan e-book saya untuk membuat pilihan makanan yang lebih baik!

Kesihatan anda adalah perkara yang paling penting yang anda mempunyai, jadi melindungi dengan cara yang terbaik yang anda boleh dengan mengambil semua langkah berjaga-jaga yang disediakan untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar