Rabu, 04 November 2015

Sistem Imun Anda Apakah Best Pertahanan Terhadap Dis-Kemudahan

Sistem Imun Anda Apakah Best Pertahanan Terhadap Dis-Kemudahan

Sistem imun dibina untuk melindungi anda daripada mundur perintah dan mundur mudah. Namun, kita meletakkan tekanan yang begitu banyak di atasnya untuk berfungsi dengan baik bahawa kita tidak berfikir tentang apa yang kita lakukan untuk menyokong atau tidak menyokongnya? Kita sering bekerja terhadap sistem imun dengan makanan yang kita makan dan tabiat yang tidak sihat kita telah belajar. Namun, apa yang anda akan lakukan jika sistem imun anda tidak lagi bekerja?

Badan anda tidak boleh sembuh daripada apa-apa jika anda menutup sistem imun anda. Jika anda tidak membenarkan badan anda untuk menyembuhkan diri daripada kitaran mundur mudah yang boleh menyerang, anda meninggalkan sistem imun yang lemah dan ia tidak boleh mempertahankan anda terhadap serangan keracunan. Toksin terkumpul di dalam badan apabila kita makan dan menikmati tabiat yang tidak sihat. badan tidak boleh melepaskan toksin cepat cukup dan akibat mundur mudah dan mundur perintah set ke dalam badan.

Salah satu cara terbaik untuk meningkatkan imuniti anda adalah untuk makan dan minum buah-buahan organik dan sayur-sayuran. Mineral-mineral penting dan vitamin kita dapat daripada makanan ini benar-benar membantu proses biokimia yang berlaku dalam badan supaya badan boleh berfungsi dengan baik. Tanpa nutrien tertentu, proses yang sama akan rosak menyebabkan gangguan dalam sistem badan yang lain. Sistem ini tidak berbeza dan tidak terkecuali kepada proses ini. Vitamin dan mineral membantu sistem imun dalam pembelaan terhadap bakteria dan virus tertentu. Apabila imuniti anda adalah kuat, anda boleh melawan banyak mundur makin berkurangan dan gangguan seperti Aids, penyakit jantung dan kanser.

Ia telah terbukti secara saintifik melalui kajian klinikal bahawa apabila kita makan segar tumbuhan organik berasaskan makanan keseluruhan berbanding makanan yang diproses, sel-sel kita dalam sistem imun yang melawan virus dan bakteria dapat melaksanakan tugas dengan berkesan. Sistem imun kita akan membunuh penceroboh ini kerana mereka sepatutnya tidak kira apa sistem mereka cuba untuk menyerang. Sebagai perkara fakta, ketahanan badan membunuh bakteria dalam badan dengan lebih cepat dan lebih lengkap daripada antibiotik! Pertahanan kita juga, bertujuan keluar dan memusnahkan virus dan menyimpan mereka daripada bercambah apabila imuniti yang kuat. Badan adalah sempurna dan boleh sembuh dengan sendirinya. Apabila kita memberi badan ubat semula jadi herba dan seluruh penyembuhan pemakanan makanan yang luar biasa. Kita harus ingat bahawa, kita tidak hanya daging dan tulang, sama seperti bumi bukan hanya batu di angkasa.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar