Rabu, 04 November 2015

Mangosteen Juice Buah Dengan Xanthones - Melindungi dan Menyokong penyembuhan semulajadi.

Mangosteen Juice Buah Dengan Xanthones - Melindungi dan Menyokong penyembuhan semulajadi.

Memperkenalkan manggis dan rahsia fitoseutikal yang - Xanthones.

Ini ada buah-buahan biasa kerana ia mengandungi jumlah tertinggi xanthones dalam apa-apa loji sedap di planet ini. Xanthones adalah sejenis antioksidan yang kuat, bersaing bahawa vitamin C dan E. Dengan lebih daripada 20 gabungan xanthone, atau 42 daripada kira-kira 200 yang wujud dalam alam semula jadi, jus manggis adalah salah satu makanan tambahan Wholefood paling kompleks yang pernah.

Terdapat penyelidikan yang besar yang boleh didapati atas faedah manggis dan khususnya sifat-sifat farmaseutikal daripada xanthone yang telah didapati untuk menyokong keseimbangan mikrobiologi, mengekalkan kesihatan sistem imun, menggalakkan fleksibiliti sendi dan membantu dengan sokongan mental yang positif.

Begitu juga ia penawar semua?

Tidak, tidak cukup.

Dalam kajian saya, saya mendapati banyak testimoni dari pesakit yang telah melihat manfaat yang besar dan dalam beberapa kes pulih sepenuhnya daripada penyakit kronik yang mereka dikaitkan dengan jus manggis.

Isteri saya baru-baru ini disahkan menghidap Penyakit Neuron Motor 'MND ". Beliau mula mengambil jus manggis tiga kali sehari sebagai penggalak imun. Keputusan yang mengejutkan!

Apabila minum jus manggis, dia tidak lagi mengalami sakit otot dan fasciculation otot dikurangkan. Selain itu dia berasa lebih positif dan mampu untuk berurusan dengan hari untuk hidup hari. Sebagai bonus, setelah mengalami asma kronik dan Sinusitus disebabkan oleh alahan yang teruk, aduan ini telah semua tetapi hilang.

Jadi ya, dalam pengalaman kami jus ini adalah sihir!

Kajian menunjukkan bahawa manggis keseluruhan buah telah dalam beberapa kes telah didapati berkesan dalam memerangi syarat berikut.

1. Penyakit Jantung atau Aterosklerosis.

2. Cancer. Kulit daripada manggis atau perikarpa, mengandungi sekurang-kurangnya empat puluh xanthones di mana enam telah didapati berkesan dalam merawat kanser payudara, kanser prostat, kanser paru-paru dan kanser perut.

3. Diabetes - Manggis adalah ejen anti-radang semulajadi dengan keupayaan untuk menurunkan dan mengawal gula darah dan mengurangkan keperluan untuk ubat hipoglisemik.

4. Fibromyalgia - Manggis boleh membawa kelegaan separa atau lengkap dengan peratusan yang tinggi pesakit untuk menghilangkan rasa sakit, sakit otot, keletihan, dan gangguan tidur.

5. Arthritis - Manggis adalah Cox2 perencat terbukti yang membantu dalam mengurangkan rasa sakit.

6. fatique - manggis jus mempunyai kepekatan tinggi anti-oksida yang membantu serangan harian badan melawan kami yang akan menghalang kami rasa kesejahteraan.

7. Kolesterol - Jus Manggis mungkin berkesan dalam mengekalkan atau menurunkan tahap anda.

8. Ekzema dan Kulit Masalah - ekstrak Manggis telah membantu orang meningkatkan atau menghapuskan masalah kulit yang ubat allopathic dan naturopathic telah gagal untuk bekerja.

Jus manggis memberikan perlindungan terhadap kerosakan akibat radikal bebas. Radikal bebas adalah di dalam penyediaan makanan dan dihasilkan oleh jangkitan, keradangan, dan senaman. Apabila membeli jus manggis ia adalah penting bahawa produk termasuk buah-buahan keseluruhan untuk mendapat manfaat kesihatan yang maksimum.

Penghidap penyakit kronik harus sentiasa berunding dengan doktor mereka untuk kursus mereka disyorkan tindakan. Buah manggis dan jus yang dihasilkan secara komersial bukan sebagai pengganti untuk ubat-ubatan yang ditetapkan.

Dalam kes kami, doktor boleh menawarkan tiada penawar dan kami mendapati jus manggis menjadi penggalak imun semula jadi dengan kesakitan positif dan melegakan alahan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar