Rabu, 04 November 2015

Virus Benci Taheebo Teh

Virus Benci Taheebo Teh

Semua Mengenai Virus

Virus adalah amat kecil, terlalu kecil untuk muncul dengan mata kasar sebenarnya. Mereka tidak boleh meningkat dalam nombor dengan diri mereka sendiri, jadi untuk berbuat demikian mereka perlu menduduki hos dan mengawal ia dapat menghasilkan lebih banyak virus. Virus adalah terdiri daripada komponen keturunan, seperti DNA atau RNA, disempadani oleh lapisan pertahanan protein perlu. Mereka mungkin mempunyai keupayaan untuk dipengaruhi oleh sel-sel dan menjangkiti mereka sepenuhnya.

Bahan sel membran mukus, seperti orang-orang di sekitar laluan sistem pernafasan yang kita menyedut dan menghembus nafas melalui, adalah sangat terdedah kepada virus disebabkan oleh hakikat bahawa mereka tidak dikaburi oleh membran pertahanan.

Definisi Bakteria

Bakteria adalah mikroorganisma yang terdiri daripada hanya satu sel tunggal. Mereka mungkin boleh merebak pada mereka sendiri, kerana mereka mempunyai keupayaan untuk membahagi. Bentuk mereka berbeza dan profesional perubatan menggunakan ciri-ciri ini untuk memecahkan mereka ke dalam kategori.

Bakteria boleh didapati hanya kira-kira mana-mana, di dalam dan di bahagian luar badan kita. Majoriti daripada mereka adalah sebenarnya sepenuhnya selamat dan beberapa daripada mereka sebenarnya sangat memberi manfaat kepada kesihatan kita. Sebaliknya, wujud beberapa bakteria yang boleh menyebabkan penyakit, sama ada untuk alasan bahawa mereka mendapati diri mereka di tempat yang tidak baik dalam badan atau kerana ia diciptakan untuk menyerang kita.

Bagaimana virus dan Jangkitan bakteria Sebarkan?

Kedua-dua jangkitan bakteria dan virus boleh diedarkan di dasarnya melalui cara yang sama:

Virus dan bakteria boleh dipindahkan dengan datang dalam hubungan dengan, seperti berjabat tangan, dengan individu yang lain.

Membuat hubungan dengan makanan dengan tangan yang kotor anda mungkin akan membuat ia mungkin untuk jangkitan dari saluran usus untuk mengedarkan.

Cecair badan, seperti air mani, darah dan air liur, boleh memiliki mikroorganisma bakteria dan virus yang boleh berjangkit melalui suntikan atau hubungan seksual. Ini adalah sangat penting yang perlu diingat, terutama bagi jangkitan virus seperti AIDS atau hepatitis.

Seorang individu dengan selesema biasa boleh mengedarkan jangkitan oleh bersin, batuk, dan juga bernafas.
Fight Against virus dan Serangan bakteria dengan Tea Taheebo

Antara ciri-ciri yang banyak taheebo teh ialah ia dianggap sebagai makanan tambahan anti-virus. Herba semulajadi telah menunjukkan keberkesanan dalam pembangkang kepada pelbagai jangkitan. Kajian penyelidikan telah dijalankan oleh pakar-pakar mengenai pokok taheebo ini dan terbitan Lapacho kukuh dari segi pengaruh dalam pembangkang untuk virus.

Teh Taheebo telah terbukti berkesan oleh bahan Lapacho yang sedikit sebanyak inactivating, mengurangkan, menekan, ATAU menghapuskan virus, seperti: HIV, herpes simplex virus, virus polio, Vesicular Stomatitis, rauscho virus leukemia murine, myeloblastosis burung, sarcoma na virus, serta lain-lain lagi.

Beta-lapochone, komponen penting dalam teh taheebo, menyekat enzim dalam tisu virus yang mempunyai kesan ke atas fungsi DNA dan RNA. Apabila ini berlaku, virus itu tidak dapat mengambil perintah alih fungsi sistem pembiakan sel dan oleh itu tidak boleh membiak sendiri dan tidak mencemarkan tisu tambahan.

Beberapa tumbuhan mengandungi bahan sulfurous yang, apabila digabungkan dengan Lapacho, boleh menghasilkan satu saluran bagi mengubah lapachol untuk beta-lapachone. Atas sebab ini, potensi Lapacho sebagai bahan anti-virus boleh dipertingkatkan apabila apa-apa tumbuhan, seperti pasangan Yerba, digunakan bersama-sama dengan teh taheebo.

Selain itu, antara banyak manfaat yang berkaitan dengan teh taheebo adalah sistem imun yang lebih baik, yang boleh untuk lebih memerangi jangkitan bakteria dan virus.

Sebelum mengambil teh taheebo, pastikan untuk berunding dengan doktor anda untuk memastikan badan anda akan mendapat manfaat daripadanya.

* *

Oleh Clifford H Woods

Tidak ada komentar:

Posting Komentar