Rabu, 04 November 2015

Memudaratkan rumah Chemicals

Memudaratkan rumah Chemicals

Bahan kimia berbahaya yang anda ada di rumah anda.

Kebanyakan orang percaya rumah mereka adalah selamat. Secara amnya, rumah anda tidak melindungi anda daripada sejuk, panas, angin Alam Semula Jadi dan hujan. Walau bagaimanapun, terdapat beribu-ribu "buatan manusia" produk yang boleh menjadi amat berbahaya kepada anda dan kesihatan keluarga anda, terutamanya bayi dan kanak-kanak kecil. Berikut adalah senarai hanya beberapa:

Formaldehid. Pada tahun 2011, Negara Akademi Majlis Penyelidikan Sains Kebangsaan mengesahkan formaldehid sebagai punca yang diketahui kanser hidung, rongga hidung dan tekak. Kesan toksin ini, bahan kimia yang sama yang digunakan untuk menyediakan tubuh si mati, ditemui dalam pelbagai jenis kosmetik, kayu tiruan dan keluaran kayu ditekan dan produk pembersihan banyak. Kadang-kadang syarikat akan menyenaraikan formaldehid sebagai bahan atau kadang-kadang di bawah nama kimia lain seperti Hydroxymethylglyciante. Tilam dan mata air kotak sering mengandungi formaldehid, serta lain-lain, berbahaya, bahan kimia.

Polyvinyl Chloride (PVC). PVC terdapat dalam banyak produk dan berbahaya. Botol air, beg galas nilon, paip plastik, cawan minum plastik dan mangkuk, penebat, dan juga apa sahaja yang mempunyai penutup kalis air plastik, seperti bayi menukar tikar dan tilam meliputi. Hasil sampingan PVC dan wap adalah pengganggu endokrin yang meniru atau hormon blok. PVC juga menyebabkan masalah pernafasan, penindasan imun dan boleh menyebabkan kanser. FDA mengakui bahawa komponen utama PVC, Vinyl Chloride, adalah karsinogen manusia.

Phthalates. Digunakan secara meluas dalam plastik, pelarut dan wangian, phthalates (juga dipanggil "plasticizers" atau "di mana-mana bahan kimia") telah dikaitkan secara langsung kepada masalah pembiakan dan keabnormalan alat kelamin pada haiwan makmal dan yang paling baru-baru ini, ahli-ahli sains pada persidangan 2013 daripada Persatuan Amerika Perubatan Reproduktif, membentangkan kajian yang mengaitkan phthalates untuk masalah kesuburan. Pada tahun 2000, CDC diuji 289 orang. Mereka mendapati phthalates, dalam SEMUA darah mata pelajaran ', di tahap yang tinggi. Di mana ini "Di mana-mana Kimia" ditemui? Sebahagian daripada pesalah yang paling teruk adalah bahan-bahan yang mengandungi wangian perkataan. Phthalates memanjangkan masa yang pelbagai produk mengekalkan wangian mereka. Berikut adalah senarai produk isi rumah biasa yang sering mengandungi phthalates:

Penyegar Udara

Losyen

Perfumes / colognes

Cat

Kebanyakan plastik mudah lentur, termasuk permainan kanak-kanak

Pengilat kuku
Ini hanya beberapa. Satu contoh yang baik hubungan dengan phthalate adalah bahawa baru bau tirai mandi. Bau yang wap kimia plastik yang diberikan di luar dan pergi terus ke dalam sistem anda.

Sebagai pengguna yang berpendidikan adalah pilihan terbaik anda dalam mengekalkan kesihatan yang baik. Adakah penyelidikan anda! Jangan membeli produk yang mengandungi bahan kimia yang disenaraikan di atas. Kuasa dolar dan bagaimana anda menghabiskan ia adalah jauh lebih baik daripada menunggu peraturan kerajaan. Beli atau campuran (DIY) produk pembersihan semula jadi anda sendiri apabila mungkin.

Satu langkah yang mudah adalah untuk semata-mata ke udara di rumah anda secara tetap.

Akhir sekali, keluarkan mereka toksin yang sudah berada di dalam sistem anda. Milk thistle, akar Dandelion, minyak pati bermutu tinggi yang besar untuk mengambil. Juga sauna biasa (inframerah jauh disyorkan) akan membantu membersihkan sistem anda dari tahun penumpukan toksik dalaman.

Russell Bennion

Tidak ada komentar:

Posting Komentar