Rabu, 04 November 2015

Meningkatkan Getaran Anda dan Kepentingan Grounding

Meningkatkan Getaran Anda dan Kepentingan Grounding

Apabila anda dilahirkan, anda datang ke dalam dunia ini bergetar pada frekuensi tertentu. Anda boleh memanggil ini "tandatangan tenaga" anda, getaran anda sendiri, peribadi. Seperti kehidupan dibentangkan dan pengalaman mengubah anda, getaran anda dilahirkan dengan perubahan juga, untuk mencerminkan pemikiran dalaman anda, perasaan dan kepercayaan.

Getaran yang dirugikan perkataan yang anda gunakan, warna-warna yang anda pakai, muzik yang anda dengar, kerana anda telah disediakan untuk getaran sama dengan orang-orang yang anda bawa.

Seseorang yang memegang ke "negatif" emosi mempunyai getaran yang perlahan. Mereka mungkin mendapati sukar untuk merasa positif, mereka sebenarnya boleh merasa berat dalam tubuh mereka. Kepercayaan diputarbelitkan, ketakutan, kemarahan, kebencian, menyalahkan, rasa bersalah, iri hati, penghakiman, malu, ketagihan, cinta bersyarat, kurang harga diri, ketamakan, pemisahan dan kesihatan yang kurang menjaga orang dalam getaran yang rendah ini. Oleh kerana getaran rendah adalah lembap, mereka menghalang proses penyembuhan semula jadi badan, yang membawa kepada kesihatan yang kurang baik. Anda boleh melihat bahawa perasaan negatif dan emosi dalam badan mewujudkan bulatan negatif yang boleh menjadi sukar untuk keluar daripada. Kadang-kadang perkara yang paling sukar yang perlu dilakukan apabila anda berasa seperti ini adalah sesuatu yang anda tahu akan membuat anda berasa lebih baik.

Apabila anda berada di getaran yang tinggi, anda dapat mengenali keindahan pada orang lain, anda boleh menjadi bukan pertimbangan; anda bergema dengan kegembiraan, kebahagiaan, kasih sayang, belas kasihan dan pengampunan. Anda juga akan bergema dengan kesihatan yang baik, kerana badan anda tidak memegang berat dan tenaga semula jadi dalam badan anda dengan mudah mengalir ke mana ia diperlukan. Life mengalir dengan mudah dan rahmat, ia seperti memandu kereta dan lampu isyarat berwarna hijau. Anda adalah sejajar dalam fikiran dan perbuatan, di dalam perlawanan di luar dan ada rasa kebebasan tentang segala-galanya.

Penyembuhan tenaga menimbulkan getaran anda. Dengan mengamalkan meditasi dan latihan di dalam buku ini, anda akan dari masa ke masa, secara semula jadi beralih berat, tenaga getaran rendah dalam badan anda, dan menggantikannya dengan yang baru, tenaga getaran yang lebih tinggi. Seperti yang anda mula untuk mengadakan lebih banyak cahaya, anda mungkin merasa ringan kepala dan berbeza. Ini adalah di mana asas memainkan peranan.

Bayangkan pokok - pokok yang berakar umbi di dalam tanah, dan cawangan menghulurkan ke arah cahaya. Jika cawangan seperti orang yang membentangkan dan tumbuh tanpa akar yang semakin meningkat untuk mengimbangi mereka, pokok itu akan terbalik. Sama seperti pokok, seperti yang anda berkembang dan mengadakan lebih banyak tenaga, anda perlu juga tumbuh akar yang lebih kukuh untuk mengimbangi keluar. Semakin banyak cahaya anda memegang, semakin kuat akar anda perlu.

Apabila anda tidak berpijak di bumi anda merasa seperti kaki anda tidak menyentuh tanah, anda rasa ringan kepala dan kadang-kadang anda mungkin merasa seperti anda berada di luar atau terputus dari badan fizikal anda. Perasaan pemisahan dari badan boleh membawa kepada serangan kebimbangan dan panik.

Apa-apa sahaja yang membuat anda merasa seperti anda berada kukuh dalam badan anda pembumian. Apabila anda merasa mendalam anda berasa kukuh dan kuat di dalam badan anda, anda tidak mempunyai rasa takut atau kebimbangan dan anda rasa aman. Ia adalah tempat terbaik untuk menjadi apabila anda membuat keputusan penting atau menyampaikan sesuatu kepada sekumpulan orang. Penyembuhan tenaga memerlukan anda untuk membuat amalan asas, penyembuhan itu sendiri boleh menjadi sangat asas. A amalan asas bagi sesetengah orang boleh menjadi yoga, menari, meditasi atau hanya duduk di atas tanah. Bagi orang lain ia pembumian bagi mereka untuk mencipta karya seni, bermain dengan anak-anak atau untuk menghabiskan masa dengan haiwan dan alam semula jadi.

Anda mungkin perlu mengubah atau menukar apa yang anda lakukan ke tanah diri anda sebagai anda mula untuk mengadakan lebih banyak dan lebih banyak cahaya. Jangan bergantung kepada cara yang sama grounding setiap masa, menjadi kreatif dan mencari cara-cara baru untuk tanah diri anda yang anda mengubah getaran yang lebih tinggi. Ingat bahawa kerja ini mengambil masa, bersabar dengan diri sendiri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar